divendres, 28 d’abril del 2017

Habitació de postguerra

Aquesta activitat de l'assignatura de Dibuix Artístic correspon a un exercici de Selectivitat que consistia en recrear una habitació de postguerra amb tres elements a escollir que apareixien en la imatge i incorporar una figura humana. L'exercici va realitzar-se durant dues hores de classe.

Primerament, en un foli DIN A3 doblegat per la meitat, vaig realitzar un primer esbós amb la composició, i com que vaig veure que no em donaria temps a fer-ne un segon, vaig aplicar-hi llums a aquest, convertint-lo en el segon esbós. L'espai que vaig voler recrear és el d'una habitació buida de dos punts de fuga, que a causa de la guerra, part de les parets s'han caigut, deixant veure el carrer. Els tres elements que vaig triar foren la butaca, la finestra i el quadre. La figura humana d'una nena vaig col·locar-la tombada a la butaca.
A la làmina 50x70 vaig afegir-hi més blancs que en el esbossos. Vaig tenir problemes amb la llum perquè la idea que plantejava me'ls feia tenir, i no la vaig saber resoldre correctament amb dues hores, ja que per la seva composició, hagués necessitat més temps.

La imatge ha estat realitzada amb el meu telèfon mòbil i tractada amb el programa d'edició GIMP.

Tècnica: Carbonet
Mida: 50x70

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada