divendres, 18 de novembre del 2016

Cartell del Trapezi

Aquest primer trimestre hem estat treballant el disseny gràfic, i la setmana d'aquesta prova hem estat fent cartellisme. Aquesta activitat proposada el 4 de novembre és del mateix estil que hem realitzat anteriorment, ideada per realitzar a classe en dues hores. La prova consistia en dissenyar el cartell de La Fira del Trapezi de Reus. Els únics requeriments eren l'aparició de l'elefant del grup i la frase "Fira del circ de Catalunya", pel que fa a la resta d'elements, eren lliures.

La primera hora vaig realitzar una pluja d'idees que trobo que va quedar-me molt rica i no sabia quina triar, ja que la primera era d'un estil més vintage i la segona més modern. Finalment vaig decidir-me per la darrera ja que era més fàcil de realitzar en una hora i el temps em jugava una mala passada.
Tècnica: llapis de fusta, retolador, llapis aquarel·lables
Mida: DIN-A3
La meva composició inclou un dibuix de dues carpes de circ, amb franges vermelles i blanques, un caixetí de text de caixa alta, de família romana moderna en negreta i de color vermell; un segon caixetí de text també vermell de família decorativa fantasia, cal·ligràfica d'un cos mitjà i de caixa baixa; el dibuix de l'elefant amb l'any de realització de la fira al mantell que duu a sobre; l'elefant està situat sobre una forma de trapezi en la que trobem el nom de la ciutat en la que es realitza la fira, Reus; i finalment un espai lleure per col·locar els sponsors. Pel fons he utilitzat llapis aquarel·lables de dues tonalitats de verd ja que simula un espai lliure, natural, pur i un ambient dinàmic que trobo que encaixa força bé amb la temàtica.Vaig haver d'acabar la làmina a casa ja que va quedar-me molt inacabada.
Estic molt contenta amb els resultats que he aconseguit i crec que el meu disseny ha encaixat molt bé amb la proposta i amb la temàtica del circ.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada