divendres, 27 de gener del 2017

Disseny perfum mostra

Aquesta activitat basada en una prova de les PAU ha estat realitzada durant el segon trimestre de l'assignatura de Disseny, que l'hem basat en el disseny industrial i d'indumentària.
Vam dividir el disseny industrial en dues parts: packagings i d'objectes, pel que aquesta activitat pertany al primer bloc.
Logotip proposat per a l'activitat
La prova realitzada en dues hores ha consistit en crear un nou packaging per a la mostra del perfum de la marca AQUA en el que haviem d'incloure el logotip.
El primer pas fou realitzar una pluja d'idees del packaging en un foli DIN-A3, on vaig realitzar també un desplegable per a que la meva idea d'un packaging bidimensional que fes la funció de carta per al client fos més clara.
Un cop tot decidit, en una segona làmina DIN-A3 vaig realitzar els plànols de l'alçat, la planta i el perfil de la proposta, acompanyats d'una perspectiva paral·lela.
La meva proposta, com ja he dit, és una carta bidimensional que utilitza els colors groc, taronja i rosa en forma de degradat entre ells. A l'interior, trobem la mostra de perfum, acompanyada d'un text realitzat per la celebrity que ha col·laborat amb la marca i la seva firma i uns marcs de flors als requadres en buit.
Les fotografies han estat preses amb la càmera del meu dispositiu mòbil i tractades amb el programa d'edició GIMP.

Tècnica: Llapis portamines 0.5 HB i llapis aquarel·lables
Mida: DIN-A3
Detall de la perspectiva paral·lela 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada