divendres, 27 de gener del 2017

Llibreta d'anatomia

La tercera convocatòria de la llibreta d'artista ha format part del segon trimestre, dedicat a l'anatomia i figura humana. Durant les vacances de Nadal vam haver de realitzar tres dibuixos a partir de tres imatges que va donar-nos la nostra professora incloses en un dossier d'anatomia humana, afegint-hi els noms dels músculs i ossos més importants.

Tècnica: Llapis portamines 0.5 HB
Mida: DIN-A4
Aquest fou el primer dibuix realitzat, ja que era el primer que trobàvem a mesura que fullejàvem el dossier, pel que vaig decidir anar per ordre. Tot i que mai havia realitzat dibuixos d'aquest tipus, no em va resultar gaire complicat ja que des d'un principi vaig proporcionar-lo correctament.















Tècnica: Llapis portamines 0.5 HB
Mida: DIN-A4
Aquest ha estat el segon dibuix realitzat. És cert que va comportar-me alguns problemes al principi, ja que la posició és en escorç, però vaig poder solucionar-lo força bé, tot i que a l'hora de realitzar les costelles em confonia molt.



Tècnica: Llapis portamines 0.5 HB
Mida: DIN-A4





Finalment, aquest ha estat l'últim dibuix d'anatomia humana realitzat i també el que més ràpid he fet (45 minuts aproximadament). He tingut algunes confusions visuals al'hora de situar el pit, ja que no em quedava gaire clar a causa de les superposicions de les línies. Crec que no és el millor que m'ha sortit, potser perquè interiorment comparo duració amb qualitat, però tampoc em desagrada.

La realització d'aquesta activitat m'ha agradat molt ja que no només he aprés anatomia del cos humà, sinó que també he pogut comprovar quin nivell de precisió de dibuix tinc.

Totes les imatges han estat preses amb el meu dispositiu mòbil i tractades amb el programa d'edició GIMP.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada