divendres, 3 de març del 2017

Treball tèxtil

L'última activitat realitzada aquest segon trimestre a l'assignatura de Tècniques d'Expressió Graficoplàstiques ha estat un treball tèxtil.
La primera sessió, la professora va ensenyar-nos alguns exemples d'aquest tipus d'art de la web Pinterest per a que agafessim idees de com treballar les teles i d'algunes noves tècniques.
Un cop conclosa la sessió, va comunicar-nos que el projecte que hauriem de fer hauria d'estar relacionat amb algun episodi de la nostra vida.
El meu referent durant tot el curs ha estat l'autoestima, i he seguit treballant-lo, ja que va relacionat amb un extens episodi de la meva vida i que durarà durant molt més temps.
En la meva obra he treballar únicament amb dos tipus de teles (de sac i de ras) i amb fil negre sobre un llenç amb un fons marró.
Aquesta obra reflexa els insults i les punyalades que m'han tirat al llarg de la meva vida, i com aquestes han fet que poc a poc aprengui a obviar els comentaris que no m'aportaran res positiu, creant-me així una bombolla en la que aquest tipus de coses no son capaces d'afectar-me.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada