divendres, 28 d’abril del 2017

Cònica a l'aula

La següent activitat realitzada en dues hores de classe pertany a l'assignatura de Dibuix Artístic, en la que estem treballant l'espai. En setmanes diferents van realitzar primerament un dibuix de cònica central i per últim un un de cònica obliqua, per en un futur aplicar-les en altres dibuixos i en les PAU.
Ambdues làmines estan realitzades amb els colors blau i negre, ja que m'ajuden a equilibrar les ombres i visualment em semblen més polits.

El primer dibuix és des d'una cantonada de la classe (al costat del vidre), mirant cap a la paret i veient en un lateral les aixetes, el seca-papers i prestatges, i a la paret del fons hi apareix una cortina, un agafador i una pissarra. Vaig triar aquest espai perquè és dels que millor il·luminació te i a més a més puc treballar algunes ombres suaus, donant més importància als mobles. Tot i que vaig tenir algunes dificultats amb l'espai ja que al voler aquella zona estava casi contra la paret i no podia veure el que estava fent des de certa distancia.
Cònica central de l'aula
Tècnica: Bolígraf i retoladors de color
Mida: 50x70
El segon dibuix realitzat, el de la cònica obliqua, va estar realitzat la setmana següent del dibuix de la cònica central. La zona de l'aula que apareix és en la que estava quan vaig realitzar la primera cònica de l'aula. Aquí torna a aparèixer el seca-papers, a més a més de sortir dos prestatgeries.
Crec que l'error va ser triar un espai en el que apareixien dues prestatgeries, ja que vaig perdre molt temps intentant fer-les i això no em va permetre acabar-ho a temps i tornar-ho a repetir, Pel que fa a la graficoplàstica, crec que està força ben aconseguida, excepte pel seca-papers.

Cònica obliqua de l'aula
Tècnica: Bolígraf i retoladors de colors
Mida: 50x70
Com es poden veure a les imatges, no va donar-me temps d'acabar cap dels dibuixos, ja que no estava molt bé física i mentalment, a més a més que el segon vaig haver-lo de realitzar en una hora, ja que vaig haver-lo de repetir.
Les imatges han estat fetes amb el meu telèfon mòbil i editades amb el programa d'edició GIMP.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada