divendres, 28 d’abril del 2017

Llibreta d'artista: Paisatge descriptiu

Durant el tercer trimestre, a l'assignatura de Dibuix Artístic vam estar sortint per la vora de l'institut a realitzar paisatges descriptius en la nostra llibreta d'artista. Això ens servirà per treballar la perspectiva cònica en futurs exercicis de les PAU.
Del dibuix del que parlaré és un de l'Ajuntament de Salou (al costat de l'institut) vist des del costat oposat al que dona al nostre centre escolar.
Vaig decidir treballar aquest espai per les seves línies rectes, ja que podria treballar millor la cònica, i pels colors reals de l'edifici: blanc, negre i algun blau, ja que és la gamma cromàtica que normalment utilitzo.
Des d'un primer moment vaig captar la seva forma i en 10 minuts ja tenia l'estructura feta i alguna ombra posada. Tot i que vam estar aproximadament 40 minuts, on més vaig batallar va ser en l'ombra d'entre els dos edificis, ja que al haver marcat tant l'aresta de l'esquerra de l'edifici en primer terme, semblava que hi hagués un espai entre un bloc i altre, quan realment n'era un de sol, pel que l'ombra és molt més fosca del que m'agués agradat, tot i que estic molt contenta amb el resultat final.

La imatge ha estat feta amb el meu dispositiu mòbil i editada amb el programa d'edició GIMP (és per això que algunes arestes estan deformades)-

Tècnica: Bolígraf
Mida: DIN A5

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada