divendres, 21 d’octubre del 2016

Activitat selectivitat: Volums en unes escales

Tècnica: Carbonet
Mida: 50x70
Aquest primer trimestre hem estat treballant el dibuix de formes naturals i objectes, i hem dedicat el mes d'octubre al dibuix descriptiu d'aquestes formes. Aquesta làmina va ser realitzada la setmana que vam parlar sobre els volums geomètrics.

En aquesta activitat van plantejar-nos una activitat de selectivitat, en la que s'havien de fer 4 volums (un cub, un con, una esfera i un cilindre) disposats en una escala de quatre graons, donant així una sensació de profunditat.

Vam realitzar l'exercici amb un temps total de dues hores, en el que haviem de fer dos esbossos en dos fulls DIN-A4 i per acabar, el projecte final en una làmina de 50x70.
El material empleat fou el carbonet, cosa que em feia força por ja que era el primer cop que l'utilitzava.
La composició del meu dibuix està formada per una escala de 4 graons situats en paral·lel, en el que hi ha situats, en ordre descendent, un con, una esfera, un cub i un cilindre. El dibuix en acromàtic, utilitzant la tècnica del clarobscur on veien que el focus de llum ve  de la part superior esquerra.

No estic contenta amb el meu resultat, ja que el nivell d'originalitat ha estat gairebé nul. Per altra banda, treballar amb el carbonet no m'ha resultat tan difícil com pensava, encara que em fa por el no tenir una goma per rectificar, fet que he de millorar a base de pràctica per a guanyar confiança.
Activitat realitzada el 30 de setembre de 2016.
La imatge ha estat realitzada amb la càmera del meu telèfon mòbil i processada amb Gimp.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada