divendres, 21 d’octubre del 2016

Dibuix científic

Dibuix científic
Anthurum
Tècnica: Llapis portamines 0.5
Mida: DIN-A4
Aquesta activitat de dibuix correspon al temari del primer trimestre en el que estem treballant la representació de formes naturals i objectes. Aquest mes d'octubre hem treballat la forma descriptiva
En aquesta activitat de dibuix se'ns plantejava fer un dibuix científic sobre una flor al natural en una làmina DIN-A4 utilitzant únicament el llapis portamines. L'activitat va durar un total de 3 hores, tot i que jo vaig endur-me'n la meva làmina a casa per acabar-lo.
Jo, en el meu cas, he dibuixat dues flors d'Anthurium amb la seva corresponent fulla. Vaig triar aquesta planta perquè trobo que podia donar sensacions i textures força interessants amb les carnositats de la flor.
Fer aquest tipus de dibuix m'ha encantat, ja que dibuixar del natural, a més a més, sense haver d'aplicar sombres (o no massa) és una tècnica que trobo força interessant. Aquesta activitat m'ha fet millorar el meu control a l'hora d'apretar el portamines i no trobo cap problema ja que estic molt
satisfeta amb el meu resultat.
Detall de la flor petita al natural














Fotografia del detall de la flor al natural
Detall del fibuix de la flor
(No he satural gaire els blancs de la
imatge perquè les carnositats no s'apreciaven)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada