divendres, 21 d’octubre del 2016

Iconització d'una sigla IHE

La següent activitat de disseny va ser realitzada el trimestre que vam estar treballant el disseny gràfic la setmana de la tipografia. Fou una prova de selectivitat feta en un total de dues hores.
Aquesta activitat consistia en dissenyar un iconotip per a l’empresa “Indústries Hidràuliques Esteve” fusionant les lletres I, H i E.
Vam haver de realitzar en un full DIN-A4 una pluja d’idees, en la que vaig centrar-me molt en una mateixa idea, pel que la pluja d’idees va quedar-me molt pobre, tot i que vaig proposar dues idees força diferents una de l’altra. En un segon full DIN-A4 vaig realitzar la maduració final de les dues idees. Finalment vaig decidir-me per la imatge que incorporaré més endavant, ja que transmet l’aspecte formal que volia, tret que trobo molt important en una empresa d’aquest tipus.

La làmina final va estar realitzada en una làmina DIN-A3. Té una composició més aviat rectangular on a l’interior hi trobem fusionades les tres lletres que ens demanaven. La tipografia és blanca sobre fons blau cel. A l’aresta central de la lletra “E” el color blau del fons es va degradant amb el blanc per donar l’efecte d’aigua que entra en un canal. Utilitzo una caixa alta per a transmetre serietat però una família palse sans serif per transmetre alhora modernitat. Vaig emprar els colors blanc i blau perquè dona sensació de puresa, transparència i aigua.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada