divendres, 21 d’octubre del 2016

Llibreta d'artista d'octubre


Tècnica: Portamines 0.5 HB
Mida: DIN-A4
La llibreta d'artista és una eina que utilitzo des d'aquest estiu per a poder practicar i, almenys intentar, superar les meves mancances, però sobretot m'ajuda a poder projectar les meves idees i la meva manera de ser. Gràcies a ella he descobert noves tècniques i m'ha ajudat, fins ara, a dominar una mica més el nivell gràfic.
Aquest mes d'octubre hem treballat el dibuix de formes naturals i objectes, i l'hem dedicat al dibuix descriptiu d'aquestes formes. Per tal de practicar aquesta temàtica he triat tres objectes força quotidians de casa: un cadenat, un botó i una copa de vidre.

La primera intervenció ha estat la del cadenat que es veu en la imatge. He triat aquest objecte perquè té forma de paral·lelepípede i per començar, m’és més fàcil a l’hora de treballar-lo, tot i que les seves arestes són una mica corbes. M’interessava treballar el metall, però no me n’he sortit gaire bé, per tant, és un aspecte que hauré de millorar.
Tècnica: Portamines 0.5 HB
Mida: DIN-A4
Tècnica: Portamines 0.5 HB
Mida: DIN-A4
La segona intervenció ha estat la del botó. Amb aquest objecte volia treballar les corbes i les el·lipses. No he pogut treballar gaire els reflexos i les ombres del botó ja que l’objecte real era d’una mida molt petita i els aspectes anteriorment mencionats molt limitats.

La tercera i última intervenció ha estat la copa de vidre. He decidit treballar el vidre i especialment una copa perquè en una prova de selectivitat va sortir aquest mateix objecte i no sabia com fer-ho, però crec que els resultats han estat força bons i ho he aconseguit.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada