divendres, 17 de febrer del 2017

Disseny de moda: Vestits a l'estil de Miyake



L'última activitat de disseny realitzada aquest segon trimestre ha estat una prova de Selectivitat antiga (ja que avui dia no surten exercicis de disseny d'indumentària a les proves de les PAU), que consistia en elaborar tres dissenys inspirats en els del dissenyador de moda japonès Issey Miyake: unes indumentàries amb volums esfèrics o punxeguts molt exagerats que semblen que flotin, utilitzant un esquelet intern per aconseguir aquesta tridimensionalitat i uns colors llampants, donant com a resultat un conjunt molt conjunt orgànic i dinàmic alhora.
Resultado de imagen de miyake design
Una de les imatges proposades com a exemple
Resultado de imagen de miyake design
Una de les imatges proposades com a exemple




Les meves propostes s'han centrat en aquestes característiques primerament mencionades, ja que he treballat vestits amb formes esfèriques i un conjunt amb unes punxes. Tot i que la meva pluja d'idees era molt rica, l'execució dels dissenys a la làmina no em va resultar fàcil, ja que no sabia com dibuixar la figura humana portant els meus models ni com aplicar-hi la graficoplàstica correctament.
Les fotografies han estat preses amb la càmera del meu dispositiu mòbil i tractades amb el programa d'edició GIMP.
Tècnica: llapis de colors aquarel·lables i aquarel·la
Mida: DIN-A3


Detall del primer disseny
Detall del tercer disseny
Detall del segon desseny



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada