divendres, 17 de febrer del 2017

Ulleres Smart

Imatge del vehicle Smart de Mercedes Benz,
Aquesta activitat ha estat un exercici a l'estil d'una prova de les PAU sobre el disseny industrial. L'activitat consistia en dissenyar unes ulleres inspirades en el cotxe Smart de la marca Mercedes-Benz. Per a la realització d'aquesta, van ser necessàries dues hores de classe, tot i que la meva proposta va ser acabada a casa.

Per a elaborar la pluja d'idees en un DIN-A3, primerament he necessitat analitzar les característiques pròpies del vehicle, ja siguin formes o colors, i anant-les aplicant al meu disseny (en l'explicació dic en què ha estat inspirada cada part de l'objecte).
Tècnica: Llapis portamines 0.5 HB i llapis de colors
En una segona làmina DIN-A3, he representat els plànols de l'alçat, la planta i el perfil del meu disseny final. La part graficoplàstica ha estat feta amb llapis de colors.

Trobo que el meu disseny final pertany dona resultat a unes ulleres força comunes però que tota l'estona recorden al vehicle, ja que vull que tant els més atrevits com els més discrets puguin portar-les.
Les fotografies han estat preses amb la càmera del meu dispositiu mòbil i tractades amb el programa d'edició GIMP.

Detall del l'alçat plànol


Detall del perfil del plànol

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada