divendres, 17 de febrer del 2017

Examen parcial 2n trimestre de dibuix artístic

Aquest examen fou realitzar el 27 de gener de 2017. Recordo el dia perquè era el mateix que el de la entrega del Treball de Recerca, i portava més de 48 hores sense dormir per tal d'acabar-lo a temps i revisar cada detall.

La prova consistia en dibuixar en 45 minuts a partir d'una imatge projectada a la pissarra de la classe la model que apareixia.
Crec que vaig poder captar el moviment d'aquesta força bé, tot i que trobo que les cuixes no van quedar-me com haurien. Va resultar-me fàcil realitzar una primera síntesi del dibuix, ja que la postura de la model no era gaire complicada, cosa que no hagués estat així en cas d'haver estat situada en escorç.

El motiu per la qual he decidit realitzar una entrada al meu blog sobre un examen és perquè l'estat físic i mental en el que em trobava en aquell moment era deplorable, i crec que haver realitzat una proposta d'aquest nivell malgrat els inconvenients em sembla impressionant per la meva part, ja que vaig començar més tard que els meus companys al haver d'anar a entregar el Treball de Recerca al principi de la classe.
La imatge ha estat presa amb el meu dispositiu mòbil i tractada amb el programa d'edició GIMP.



Tècnica: Carbonet
Mida: 50x70

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada