divendres, 17 de febrer del 2017

Examen parcial 2n trimestre de disseny

Aquest examen fou realitzar el 27 de gener de 2017. Recordo el dia perquè era el mateix que el de la entrega del Treball de Recerca, i portava més de 48 hores sense dormir per tal d'acabar-lo a temps i revisar cada detall.
Fet a l'última hora del dijous i finalitzat a l'ultima hora del divendres, la prova consistia en dissenyar un packaging per a una empresa de venda a granel de cafè anomenada el cafetó. Com a requisits ens demanava que aquest inclogués el logotip de l'empresa i un petit espai per a que el venedor pugui escriure o assenyalar-li la data de caducitat o el tipus de cafè al client.

Primerament vaig realitzar una pluja d'idees en un foli DIN-A3. Allí vaig treballar casi tota l'estona la mateixa idea perquè des d'un principi tenia clar el que volia fer. Amb una forma que permet omplir-se més o menys i d'un material biodegradable, aquest duu una etiqueta blanca envoltada per un marc de fulles de diferents tonalitats de verds que pretenen recordar a les fulles de la planta del cafè per a que el venedor pugui afegir la data de caducitat i el tipus de cafè al client. També vaig situar el nom de l'empresa a la part inferior frontal de l'embalatge. En el mateix foli explico els materials i el procés industrial que hauria de seguir, ja que la tela de la qual està fet va cosida amb un fil biodegradable/ecològic per evitar adhesius.
Seguidament, en una làmina DIN-A3 vaig realitzar els plànols acotats de l'alçat, la planta i el perfil del packaging, acompanyat d'una perspectiva paral·lela

La raó per la qual he decidit realitzar una entrada al meu blog sobre un examen és perquè l'estat físic i mental en el que em trobava en aquell moment era deplorable, i crec que haver realitzat una proposta d'aquest nivell malgrat els inconvenients em sembla impressionant per la meva part, ja que recordo adormir-me durant la seva realització.
La imatge ha estat presa amb el meu dispositiu mòbil i tractada amb el programa d'edició GIMP.
Tècnica: Llapis portamines 0.5 HB, llapis de fusta i retoladors
Mida: DIN-A3



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada