divendres, 17 de febrer del 2017

Rapport tèxtil infantil

Aquesta activitat ha estat un exercici basat en una prova de Selectivitat, i ha estat el primer que hem realitzat en relació amb el disseny tèxtil i d'indumentària d'aquest trimestre. La seva duració ha estat de dues hores a classe i acabada a casa.
Ens han demanat que dissenyem un estampat infantil, pel que m'he decidit per la fruita, amb l'objectiu de fer als nens agradar tot tipus de fruits i per una dieta més sana.
He decidit no utilitzar cap tipus de color de fons pel meu estampat, ja que les peces de fruita que hi apareixen, contenen tot tipus de colors i això podria  provocar confusions. Dins la meva composició hi apareixen peces de fruita com ara la síndria, la taronja, la pera, el mango, fruits silvestres, entre moltes d'altres.
Primerament he realitzat una pluja d'idees en la que directament he treballar les peces que volia que apareguessin en la composició. Un cop clara la composició que volia que treballar, he situat cada peça en un espai d'un foli DIN-A6 en forma d'esbós a color, ja que així em resultava més fàcil estructurar les peces.
Detall de la tercera fase del rapport
Un cop acabada aquesta primera fase, he fotocopiat el disseny, i he dividit aquest en quatre parts, de manera que cadascuna te les mesures d'un DIN-A8. Per a elaborar el raport, he hagut de numerar amb els nombres 1,2,3 i 4 cada fulla, situant els números a l'extrem exterior, i un cop fet, girar-les de tal manera que els extrems numerats convergeixen al centre. Seguidament he enganxat les quatre cares amb cinta adhesiva.
Un cop fet això, la segona fase consistia en reorganitzar els elements que havien quedat desordenats, cosa que jo he fet amb llapis de colors, obtenint així la composició final.
Per últim, la tercera fase consistia en passar a net allò que haviem fet en la segona fase en un tercer foli DIN-A6.
Un cop acabat el rapport tèxtil, he enganxat els tres folis DIN-A6 en una làmina DIN-A3 horitzontal, situats verticalment i paral·lelament entre ells.
Aquesta activitat m'ha semblat interessant ja que he fet servir un mètode que desconeixia sobre el disseny tèxtil i m'ha permés crear un disseny força viu i interessant.
Les fotografies han estat preses amb la càmera del meu dispositiu mòbil i tractades amb el programa d'edició GIMP.

Tècnica: Llapis de colors
Mida: DIN-A3



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada