divendres, 17 de febrer del 2017

Figura humana en un entorn real

Aquesta activitat pertany a una prova de selectivitat que vam haver de realitzar en un total de dues hores a classe, la qual consistia en representar una figura humana realitzant qualsevol esport en un entorn urbà.

Tècnica: Carbonet i llapis 6B
Mida: 50x70
Per a realitzar-la, vaig elaborar uns esbossos en un full DIN-A3 doblegat per la meitat on primer vaig plantejar-ne l'espai i després vaig incorporar la figura humana femenina fent bàsquet, un esport que fins l'any passat realitzava. Un cop realitzats els esbossos, vaig projectar la meva idea en una làmina de mesures 50x70 cm.
El primer que vaig realitzar foren les línies d'horitzó i i el corresponent punt de fuga. A partir d'allí, vaig anar situant les línies de fuga per a poder dibuixar elements com els edificis, la cistella de bàsquet, el banc o bé la mateixa pista. L'últim element realitzat fot la figura humana, la qual no va sortir-me gaire bé pel meu gust, ja que crec que sóc capaç de fer més i donada la seva posició no sabia com aplicar-li les ombres.
El meu objectiu en un dels primers esbossos era afegir una segona figura humana fent esport, però a causa del temps disposat, vaig decidir només realitzar-ne una.
Les fotografies han estat preses amb la càmera del meu dispositiu mòbil i tractades amb el programa d'edició GIMP.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada