divendres, 17 de febrer del 2017

Disseny d'un petjapapers

Aquesta activitat és una proposta tipus PAU realitzada a meitats del segon trimestre durant dues hores a classe. Aquesta ens demanava dissenyar un petjapapers i que n'assenyaléssim el material del que està format i el procés de fabricació que seguiria l'objecte. A més a més, aquest hauria de ser ergonòmic, pel que vam pactar dibuixar una mà per a veure com l'objecte s'adaptava a cos humà.
La pluja d'idees que vaig elaborar en un DIN-A3 no era massa rica, ja que des d'un principi tenia en ment el que volia dissenyar, sols que variant la forma d'aquest.  Volia que fos multifuncional, de manera que vaig afegir-hi un espai per a guardar petits estris i llum, per a que l'usuari pogués tenir un focus de llum movible; a més a més volia treballar la sostenibilitat, de manera que vaig decidir treballar amb fusta, tot i que al final vaig haver d'incorporar una base de metall per a guardar les piles. El meu disseny està realitzat amb un sol bloc de fusta massissa, pel que segueix un procés de tallament i de poliment per arrodonir els seus extrems, tal i com explico en la petita argumentació que vaig afegir.
Tècnica: Llapis portamines 0.5 HB, llapis aquarel·lables i aquarel·les
Mida: DIN-A3

Un cop clara la idea, en una làmina DIN-A3 vaig presentar l'alçat, la planta i el perfil del meu disseny, acompanyat d'una perspectiva paral·lela de la proposta amb la mà, ja pactada, agafant el petjapapers per a demostrar l'ergonomia d'aquest.

Estic contenta amb el resultat, perquè he pogut seguir treballant el concepte de multifunció i sostenibilitat fora del meu Treball de Recerca i a més a més he pogut aplicar la graficoplàstica adquirida durant el transcurs d'aquest a la làmina.
La imatge ha estat presa amb el meu dispositiu mòbil i tractada amb el programa d'edició GIMP.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada